HOME TUTO BIES ASK

7 April 2013

Tip : Buang tahi lalat

Asalamualaikum w.b.t + Salam sejahtera .
Hope this day is the best than yesterday ! 



Mesti ramai ada tahi lalat kan . Tahi bukan taik okey . Tambah2 ada tahi lalat atas bibir . Perggghhh cun siut . Tapi yaya takde pun atas bibir dekat pipi ada la . Heheh jelly .

Tapi ada jugak yang tak berkenan dengan tahi lalat ni kan kan . Mengaku cepat !  Here the tips :>

Dapatkan getah daun kemboja.Kenal pokok kemboja? kalau x kenal, Tengok dekat bawah .


Lepas tu, bubuhlah getah tu pada tahi lalat hidup yang mana korang nak .
 Lepas itu , Tampal dengan kapas .
Ulang proses di atas sehinggalah tahi lalat anda tanggal ataupun kutil dan kesan pecah pada kaki cucu tu hilang.kalau x hilang..buat la sampai hilang ye


KLIK SINI !!!

SOURCE  : PETUA KITA SEMUA

2 comments:

Nao Mei said...

Kalau lalat yang buang najis tu,,,memang cik akak tak nak..hihi

Yayaa Azami said...

@Nao Mei Hahahahaha pulak .