HOME TUTO BIES ASK

21 April 2013

SAYS Specials Kini Dikenali 8Share

Asalamualaikum w.b.t + Salam sejahtera .
Hope this day is the best than yesterday ! 


Tahu apa itu SAYS? SAYS merupakan satu medium sosial network yang berkongsi berita berdasarkan negara. Ia kemudian membuka peluang untuk ahli-ahli SAYS menjana pendapatan menerusi perkongsian iklan daripada syarikat pengiklanan tertentu, dengan mengongsinya (errkk?) di laman sosial lain seperti Facebook dan Twitter. Kini, SAYS kembali ke fungsi asalnya dan memindahkan fungsi penjanaan pendapatan untuk ahli ke sebuah laman sesawang baru atau rangkaian baru dinamakan 8Share.


SAYS Specials Kini Dikenali 8Share


SAYS Special dikenali sebagai 8Share

Setelah bertahun, SAYS Malaysia telah mengeluarkan kenyataan ini:

Setelah penggunaan Stories dan Specials semakin meningkat, kami telah menerima maklum balas bagaimana Specials boleh menjadi lebih baik jika mempunyai tempat sendiri. Jadi, kami telah mengambil keputusan untuk memindahkan Specials ke rumah yang baru.

Rumah baru yang dimaksudkan ialah 8Share.com. Dengan wujudnya rumah baru ini, kami boleh menumpukan lebih perhation untuk meningkatkan kualiti Specials.Dengan ini, Specials tidak lagi akan dipaparkan di SAYS.com, tapi boleh didapati di 8Share.com.

Jadi, jangan terkejut jika anda tidak lagi jumpa Specials di SAYS Malaysia. Buat mereka yang masih belum menjadi ahli berdaftar dengan SAYS Specials atau 8Share, mungkin ini masa sesuai untuk anda membuka akaun dan memanfaatkan ruang siber ini sebagai salah satu punca pendapatan untuk anda. Jika mahu rentap dan sentap peluang ini, daftar percuma di 8Share.

NOTA : KORANG BOLEH LOG IN 8SHARE DENGAN ID SAYS.COM KORANG SEBELUM INI .

SOURCE : HH

No comments: