HOME TUTO BIES ASK

1 December 2012

Segmen : Jom kutuk Blog Saya by aimancool.com

Asalamualaikum w.b.t
Hello everybody :131:
Wah ., Dashyat punya tajuk la bro . Nak kena kutuk pun boleh minta tolong . Meh sini wa nak kutuk blog kelabu lu tu . :face45:
Yang pertama sekali , wa bosan dengan warna blog lu . Haissh , tak tau wa nak cakap camno . Cantik memey lah cantik . Tapi suram lah bro . Mata kuyu je nak tengok . #Sambil tangan menahan dagu . :face13:
Yang kedua , Wa benci sangat dengan loading blog lu . Amat sangat cepat . Kalah blog wa , yang lembab macam siput baba .:face5:
Yang ketiga , Wa dari dulu sudah cakap , Blog lu sunyi lah bro . Entri dah gempak , Header dah meletup . Tapi lagu yang menggoyangkan kepala takde . Adui , cano nak have fun . Haiyaa .:face36: 
HAA , TU JELA YE KUTUKAN DARI WA . HARAP TAKDO YANG TERTUSUK KALBU LU . PEACE YO !

1 comment:

Aiman Aziz said...

Thanks Join ~! Tunggu kutukan dari wa ye :p