HOME TUTO BIES ASK

30 March 2013

INFO: Mengapa Tiada Orang Join Contest Saya

Asalamualaikum w.b.t + Salam sejahtera .
Hope this day is the best than yesterday ! 
Kebanyakan sekarang banyak contest dibatalkan sebab kurang peserta kan ? Kenapa pulak ? Moh kita baca kenapa . 
WAJIB POLO 
W-A- J - I - B. Apakah yang anda maksudkan dengan WAJIB follow? Why harus WAJIB. Just biarkan je laa orang tu nak follow or not right? Kalau diorang tak dpt hadiah nanti, memang padan muka lah kan. So itu hal diorang. Plus, tidak suka kah anda apabila seseorang itu follow anda secara ikhlas tulus mulus suci bersih jernih. Kalau saya lebih suka mcm tu, sebab diorang memang betul2 minat blog kita :D Okay nexttt~
PESERTA KURANG XXX DIBATALKAN 
Contoh lah XXX tu 100 . Habis tu yang 1-99 yang dah join tu macam mana . Buat capeek dehh . Tak paham saya .Kenapa tak open to all je kan. Sebab benda2 mcm ne, buat orang malas nak join contest korang. Tambahan pulak, yang perlukan banyak contestant tuu. Memang susah lah kan.
PAKCIK RANDOM
So yeaa RANDOM ne terbahagi kepada random.org, like, vote etc etc yang totally UNFAIR! Seriously, saya malas nak masuk contest mcm tu except kalau saya memang betul2 interest dengan contest tuuu. Lagipun, dengan random ne, winers menang pun tiada apa2 yang harus dibanggakan. Menang secara random je punn. 
THE PRIZES
Okay ne saya tak tekankan sangat lah. Example seseorang create contest and buat hadiah berbentuk MISTERIII! Cewahh, orang semua ingat apa lah benda tu kann. Tup tup, top up RM 0.01. Hihi korang jangan ambil hati pulakk okay.The moral of the story bukannya beli hadiah yang mahal but bercakaplah ikhlas. Dan jangan pulak buat contest tipu2 ye . Nanti takde pulak blogger nak masuk blog awak lg .
SOURCE : HANIS ANASA