HOME TUTO BIES ASK

20 February 2013

Ek eleh baru 29,548

Asalamualaikum w.b.t + Salam sejahtera .
Hope this day is the best than yesterday ! 




Ehh baru perasan blog yaya lain . Ketinggalan betul lah . Belum baca entri nya ? ----> KLIK SINI 

So apa yang yaya merepek pasal nombor tuh ? Sapa dapat teka nombor tu ditujukan daripada apa . Follower ? Tak mungkin , sebab yaya baru 1479 . Google+ ? Nope jugak ! sebab baru 83 . 

Wowoowowo , dah habes masa maa .  ni lah jawapan nyaa .


YES . PAGEVIEWS

Sedih kan baru sikit tu je . Walaupun dah nak dekat 2 tahun berblogging . Ada sapa-2 tahu tak nak naik kan pageview ???
Korang punya berapa , ~Kaki sibuk

1 comment:

Mohd Lokman Bin Ramli said...

banyak caranya untuk naikkan pageview tetapi ianya memerlukan usaha yang berterusan. maknanya kena ada banyak masa untuk berblog. Cara paling senang adalah buat blogwalking dan tingggalkan komen. ^_^