HOME TUTO BIES ASK

3 June 2013

5 Cara Ucap " I LOVE YOU "

Asalamualaikum w.b.t + Salam sejahtera .
Hope this day is the best than yesterday ! 




:51:  Album Gambar

Beli sebuah album dan korang letakkan gambar korang dengan boy/girl korang tuh. Setiap muka surat , korang letak lah kata-kata yang indah . Baru lah lebih hayati ,and menarik kan ? 

:60: Sekuntum bunga

Ini bagi lelaki .. Letakkan sekumtum bunga di hadapan pintu rumahnya di pagi-pagi hari .. Mesti si dia seronok gila bila tengok bunga ada di di depan pintu rumah sebelum pergi keje or kolej . hehe .Walaupun harga sekumtum bunga itu agak murah tetapi nilainya pada si dia amatlah berharga dan lebih berharga daripada harga harta bendanya sendiri .

:33: Love list 

Berikan si dia senarai atau 10 sebab kenapa korang mencintai si dia. Tuliskan dengan ikhlas dan jujur . Sebaiknya , korang hantarkan melalui pos kepadanya. Kalau korang hantarkan sendiri . ia nya tak menunjukkan ianya istimewa . Malah , perkara yang biasa je tuh . hehe . Cuba lah , pasti si dia , akan lebih mencintai diri korang 

:81: Kongsi masalah

Ok , ini pun menarik . Korang beritahu lah rahsia korang kepada si dia yang tidak pernah korang beritahu pada sesiapa termasuklah mama n papa korang . Si dia pasti akan berasa bangga dan dihargai kerana korang begitu mempercayainya. Dengan cara ini , dia sudah yakin yang korang betul-betul mencintainya!

:74:  CD Lagu favourite 

Hadiahkan CD lagu kegemarannya . tetapi , biarlah yang berunsurkan cinta . Pasti dia menghayati lirik-lirik lagu yang kamu beri kepada nya . Kata kepada yang lagu itu , amat bererti bagi korang sebab ianya mewakili hati korang untuk si dia . hehe . meanrik kan ? :)


DIPETIK DAN DIUBAHSUAI DARIPADA 
LYSSASECRET.COM

4 comments:

Katak Comel said...

so sweettt..
bole praktikkan lps kawen nti..
kihkihkih

Lissa LaLissa said...

hee.. romantik. angan2 jeaa laa nk dpat mcm tuu. haha

NJihe.am said...

Salam. Nasihat utk orang tengah angau bercinta saja. Dalam drama jadilah babak-babak ni :-) studioous.blogspot.com

Bintang said...

tak pernah rasa pun semuanya. :D