HOME TUTO BIES ASK

4 November 2013

Ada tempahan header ? Wau ?

Asalamualaikum w.b.t + Salam sejahtera .
Hope this day is the best than yesterday ! 

Eeeeee ! Rindu nya nak buat entri . Hm sekarang yaya on fb / twitter pun kat fon jea . Akak kedekut waipai . Haish . 

Tadi rasa bosan sangat , So singgah la jap kat kaunter pertanyaan yaya . Yaya jumpa ni haa . Yang buat yaya terpinga , hairan , pelik , semua tu lah . Hahaha . First time kot , Budak mintak yaya buat header " tempahan " Ahaha . 


Yaya nih mana la terer sangat bab mengedit nih . Tapi tak sangka , ada orang nak gak cam header yaya . Thank you ! 

Header yaya yang macam mana  ?



Kali ini free jela , Sebab memang yaya tak buat langsung tempahan ni . Tapi harap awak suka la ye .
Terima kasih ! 


1 comment:

Nur Izzati said...

awk, sila tuntut segera http://siszetty.blogspot.com/2013/10/senarai-pemenang-first-giveaway-by-izani.html