HOME TUTO BIES ASK

22 July 2012

TUTORIAL : YOUTUBE [ NEW CODING ]

Asalamualaikum w.b.t + Salam sejahtera . 
Hope this day is the best than yesterday 


Korang semua perasan kan youtube player dah lain kan . Itu semua kod dah tukar kut . Hehe , Nak buat baru tak macam yaya punya bawah ini .:11: Apa-2 pun yaya nak ucapkan terima kasih kepada FADLIN kerana bagitahu informasi yang penting ini kepada yaya . Apa lagi nak buat tak ? Jom !!:9:



Tapi ini TRANSPARENT , AUTOPLAY ,dan SIZE KECIL . Lau nak besar ke apa ,Nanti yaya tolong godek-2 ye . Jom .

 Log in > Dashboard > Design > Add gadget > Page HTML/Javascript 

 Kopi kod bawah ini , dan pastekan dalam ruangan tersebut .

<center><embed src="http://www.youtube.com/v/36hbcnlsJqk?version=1&autoplay=1&loop=1&color1=0xE3ADF7&color2=0xE3ADF7&amp;hl=en_US" type="application/x-shockwave-flash" width="30" height="25" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></center></div>



NOTA :
YAYA : Kod lagu korang kat YOUTUBE , Taktahu macam mana ? Klik SINI 
YAYA : Kod warna . Taktahu ? Klik SINI


Nak awesome gift ? Klik sini

1 comment:

Lollipop Girl said...

slm....nk tanya mana nk cari add gadget????