HOME TUTO BIES ASK

26 April 2012

TUTORIAL : TUKAR DASHBOARD BARU KE DASHBOARD LAMA

Asalamualaikum w.b.t + Salam sejahtera . 
Hope this day is the best than yesterday 


Rasa-rasa dah lama yaya tak buat tutorial .Hehe , Awak semua perasan tak apa yang berubah dalam blog ini ? Cepat fikir .Yaya bagi 1 saat . Haha . Ya ! Awak betul .Dashboard dah tukar kan .Bagi yaya lawa + Kemas .Tak tahu pula awak semua . 

Sesiapa ada masalah dengan interface ini ? Jom kita menyelesaikan nya. Ala tak makan 2 minit pun .

 Log in blog anda seperti biasa .

 Tengok anak panah dalam gambar dibawah .

 Dah jadikan ? Mari lah kita tepuk tangan beramai-2.Hihihi .

2 comments:

Ieyza Afieyna said...

;)


tak suka interface baru tu kn.. ieyza dah tukar yg lama blik..


p/s: follow cnie..

Lily said...

Lily tak kisah, lama or baru ke janji dpt blogging xD